• ویندو فیلم ها و برچسب های امنیتی ضد اغتشاش و ضد گلوله شیشه خودرو

انواع لایه های مقاوم ساز شیشه خودرو :

از انواع لایه های ویندو فیلم و برچسب امنیتی ضد اغتشاش ضد گلوله و ضد ضربه شیشه خودرو می توان به ۲ مورد اشاره کرد:

لایه ضد ضربه:

با نصب  لایه ویندو فیلم امنیتی ضد ضربه و ضد گلوله بر روی شیشه های خودرو، شیشه های خودرو ضد ضربه شده و به راحتی شکسته نمی شوند مگر در مواردی که ضربات بسیار سنگین پتک آن هم به دفعات به شیشه وارد آید که این شرایط هیچ گاه برای سارق فراهم نخواهد بود. لازم به ذکر است که امروزه شیشه خودروها توسط سارقان بدون ایجاد کمترین صدا به کمک یک جسم نوک تیز به راحتی شکسته شده و به ذرات ریز تبدیل می شوند حال آنکه شیشه های لمینت شده به هیچ عنوان با ضربه جسم نوک تیز دچار مشکل نشده و حتی ترک هم نمی خورند.

 

لایه ضد گلوله:

این نوع لایه ها از لایه های ضد ضربه، قوی تر بوده و در برابر گلوله شلیک شده از سلاح کمری ( گلوله های نوک پهن ) ، مقاوم بوده و گلوله را از خود عبور نمی دهند.

ویندو فیلم و برچسب امنیتی ضد اغتشاش ضد گلوله و ضد ضربه شیشه خودرو
ویندو فیلم و برچسب امنیتی ضد اغتشاش ضد گلوله و ضد ضربه شیشه خودرو

  نصب لایه های مقاوم ساز شیشه خودرو ROF :

نصب لایه های ویندو فیلم و برچسب امنیتی ضد اغتشاش ضد گلوله و ضد ضربه شیشه خودرو بر روی شیشه های کنار راننده و سرنشینان و همچنین لچکی ها صورت می گیرد. چراکه همواره سرقت و نفوذ به داخل خودرو از این شیشه ها صورت می پذیرد. در صورت درخواست مشتریان، نصب لمینت بر روی شیشه عقب نیز انجام می شود.

تمامی ابعاد و اندازه های شیشه های خودروها به کمک نرم افزار خاص کمپانی Red Oak Film کانادا در دسترس بوده و توسط کاتر های لیزری مخصوص برش داده می شوند.

نصب لمینت بر روی شیشه جلوی ماشین امکان پذیر نیست چراکه این شیشه از نوع شیشه PVB بوده که نصب لمینت بر روی آن امکان پذیر نبوده و این شیشه خود دارای مقاومت نسبتا بالایی می باشد.

نصب این لایه ها، از داخل اتومبیل انجام می شود تا خط و خشی بر روی لمینت از بیرون توسط جسم نوک تیز مانند چاقو ایجاد نشود.

تماس با ما

در صورت نیاز لطفن پیامتان را ارسال نمایید . کارشناسان ما در نزدیکترن زمان با شما تماس خواهند گرفت .

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt