• هولو باکس های چند وجهی سه بعدی

خلق تصاویر سه یعدی معلق در هوا با جلوه های ویژه :

در عصر حاضر تکنولوژی هولوگرافی با استقبال عموم مردم مواجه شده است . ایجاد تصاویر ۳ بعدی به صورت معلق در فضا آنچنان جذاب بوده که باعث شده از این تکنولوزی درمباحث مختلفی از قبیل آموزشی، تبلیغاتی و …. استفاده نمایند .

در این تکنولوژی با استفاده از تکنیک های نوری امکان خلق تصاویر سه بعدی با جلوه های ویژه فراهم شده است .در تکنولوژی HOLOGRAPHY توانایی ایجاد و خلق ویدئو در باکس های تک وجهی و چند وجهی به انضمام ایجاد انیمیشن هایی با محتوای اثر وجود دارد .
از مزیت های مهم در باکس های هولوگرافیک به نمایش درآمدن چندین انیمیشن تصویری می باشد . بطور مثال در شرایط کنونی و سنتی، در شرکت های مهندسی و ساختمانی جهت نمایش پروژه ها از ماکت استفاده می گردد که علاوه بر هزینه های تولید و حمل و نقل و آسیب های احتمالی، محدودیت در نمایش دیگر پروژه ها وجود دارد .
شما قادر خواهید بود در باکس چهار وجهی شرکت آیریک چندین پروژه و خدمات را به نمایش گذاشته و با اضافه نمودن جلوه های ویژه بصری و تلفیق سازه و نور سه بعدی بر پروژه های خود زیبایی منحصر بفردی را به نمایش بگذارید。

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

نمایشگر باکس چهار وجهی (HoloBox)  :

یک فناوری جذاب است که برای نمایش ۳ بعدی محصولات و پیام ها می تواند مورد استفاده قرار می گیرد. این فناوری با استفاده از سه منبع نوری لیزری و با استفاده زاویه سازی که توسط این پرتوها صورت می گیرد ساخته می شود و تصاویر سه بعدی را در دید ما قرار می دهد.

نمایشگرهای باکس چهار وجهی به صورت یک باکس است که می توان تصویر مورد نظر را روی آن برنامه ریزی و آن را در معرض نمایش قرار داد. گزینه ای بسیار عالی و شگفت انگیز برای نمایش محصولات فروشگاه به صورت سه بعدی و همین طور برای کاربردهایی مانند نمایشگاهها و تبلیغات می باشد. این نمایشگرها دارای این مزیت هستند که از هر زاویه ای به آن نگاه کنیم، سه بعدی بوده که واقعی ترین تکنولوژی سه بعدی دنیا است.

ویژگی ها: نمایش تصویر یا انیمیشن مورد نظردر مرکزیت هرم با وضوح بالا و به صورت سه بعدی. امکان طراحی بدنه بر اساس نیاز و سلیقه ی مشتریان نصب و راه اندازی آسان و قابلیت جا به جایی

مهندسین میتوانند از آن برای نمایش سه بعدی ماکت ها و نقشه ها و یا آلبوم کارها و همچنین بعنوان میز کار خود با توجه به ضد خش و ضد آب بودن آن استفاده نمایند . در اینصورت دیگر نیازی به سیستم رایانه بر روی میز نبوده و این سیستم در دو نقش میز کار و همچنین سیستم رایانه با صفحه بزرگ لمسی عمل مینماید .

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

شما قادر خواهید بود در هولوباکس ها چندین پروژه و خدمات را به نمایش گذاشته و با اضافه نمودن جلوه های ویژه بصری و تلفیق سازه و نور سه بعدی بر پروژه های خود زیبایی منحصر بفردی را به نمایش بگذارید.

ویژگی ها: نمایش تصویر یا انیمیشن مورد نظردر مرکزیت هرم با وضوح بالا و به صورت سه بعدی.

امکان طراحی بدنه بر اساس نیاز و سلیقه ی مشتریان

نصب و راه اندازی آسان و قابلیت جا به جایی

تماس با ما

در صورت نیاز لطفن پیامتان را ارسال نمایید . کارشناسان ما در نزدیکترن زمان با شما تماس خواهند گرفت .

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt