• ویندو فیلم و برچسب ضد بخار شیشه خودرو

علاوه بر لایه مقاوم ساز شیشه خودرو، می توانیم از لایه های ویندو فیلم و برچسب ضد بخار شیشه خودرو نیز بر روی شیشه خودرو استفاده کنیم. مزیت این نوع لایه در جلوگیری از بخار شیشه به هنگام فصول سرد و بارندگی است. این لایه ها ۱۰۰ میکرون ضخامت دارند و مقاومتی به اندازه مقاومت لایه مقاوم ساز ۴mil (صد میکرون) به شـیشـه می بخشند و از ورود ۹۹% اشعه UV به داخل جلوگیری کرده و رنگ پریدگی اجسام  را تا ۵۰% کاهش می دهند. همچنین این لایه ها مانع تبادل حرارتی دو سوی شیشه اتومبیل می شود که این امر خود تا حدی موجب پایین آمدن دمای داخل اتومبیل گردیده و مانع از بخار زدگی شیشه میشود .

لایه ویندو فیلم و برچسب سولار ROF که دید را فقط تا حدی با دودی کردن شیشه کم می کند نیز قابل نصب بر روی انواع خودرو بوده که از ورود اشعه UV به داخل خودرو به میزان ۹۹%، اشعه گرمایشی به میزان ۵۶% و نور مرئی خورشید به میزان ۲۵% جلوگیری به عمل آورده و مانع تبادل حرارت هوای داخل و خارج خودرو می گردد. در نتیجه این نوع لایه ها در مطبوع نگه داشتن هوای داخل اتومبیل به شدت تاًثیرگذار می باشند. این لایه کاهش ۸۰ درصدی در رنگ پریدگی اجسام را نیز به همراه دارد. این نوع لمینت ۱۰۰ میکرون ضخامت داشته و مقاومتی تا حد لایه مقاوم ساز ۴mil (صد میکرون) نیز به شیشه می بخشد، از این رو می تواند یکی از لایه های چند منظوره تلقی شود.

لایه های دودی که در بازار ایران موجود هستند، ۲۵ الی ۵۰ میکرون بوده و مقاومتی به شیشه نمی دهند و دفع اشعه UV، اشعه گرمایشی، اشعه مرئی و جلوگیری از رنگ پریدگی اجسام در آن ها به هیچ عنوان قابل مقایسه با لمینت های ROF نمی باشد. (قابل استعلام و تست)

طریقه نصب این لایه ها نیز با لایه های ROF کاملاً متفاوت بوده چراکه این لایه ها بسیار نازک بوده و مانند برچسب روی شیشه نصب می شوند.در صورتی که لایه های ROF با اسپری مواد خاص روی شیشه نصب می شود. نصب این لایه ها بدون باز شدن رو دری خودرو، به روی قسمت قابل دید شیشه به کمک کاتر دستی، بدون نرم افزار، به صورت کاملاً سنتی انجام می پذیرد.

تمامی لایه های ویندو فیلم و برچسب ضد بخار شرکت ROF میتواند در شرایط بارانی و هوای مرطوب و شرجی مانع از بخار زدگی شیشه خودرو گردیده و از بروز حوادث رانندگی ناشی از کمی دید راننده جلوگیری بعمل آورد.

ویندو فیلم و برچسب ضد بخار شیشه خودرو
تماس با ما

در صورت نیاز لطفن پیامتان را ارسال نمایید . کارشناسان ما در نزدیکترن زمان با شما تماس خواهند گرفت .

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt