نمایشگر روی شیشه

 

با استفاده از تکنیک ProFilm و صفحات نانو اکرلیک میتوان تا ویترین فروشگاه ها، مغازه ها و حتی فضاهای شیشه ای بدون کاربرد در محیط های مختلف اداری، تجاری و مسکونی را در ابعاد نا محدود و البته بر اساس ملاحظات فنی محیط به نمایشگر های تعاملی و یا غیر تعاملی تبدیل نماید.

ایجاد صفحه نمایش محو شونده با استفاده از فویل های انطباقی نمایشی (Adaptive foil exhibitor) برای ویترین فروشگاه ها و اتاق جلسات مدیران میسر می باشد. با استفاده از فویل های تشخیص لمس خازنی بر روی سطوح داخلی شیشه های با ضخامت کمتر از ۲۰ میلیمتر (به نحوی که فویل در سطح داخلی شیشه نصب شده و در دسترس کاربر نباشد) می توان یک ویترین مدرن لمسی با قابلیت ارائه کاتالوگ های الکترونیکی ایجاد کرد

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

با استفاده از محصولات اینتراکتیو  شما این امکان را دارید تا ویترین خود را که از شیشه یا هر سطح شفاف دیگرمی باشد، هوشمند سازید با استفاده از Touch Foil ویترین شما تبدیل به مانیتور تاچی می شود که تمام اطلاعات فروشگاه شما را تنها با لمس کردن صفحه ی شیشه ای ویترین می تواند در اختیار مشتریان قرار دهد.

شما می توانید با ایجاد یک ویترین ۲۴ ساعته هوشمند و مجازی فروش خود را دائمی کنید و حتی در زمان تعطیلی فروشگاه سفارش بگیرید. کل یا بخشی از شیشه مغازه شما تبدیل به مانیتوری خواهد شد که محصولات شما را نمایش می دهد و مشتری با لمس شیشه ، خرید خود را انجام میدهد.

تجسم کنید بیرون از یک فروشگاه پوشاک ایستاده اید و بر روی شیشه فروشگاه تصویری از سایت فروشگاه قرار دارد و شما میتوانید با لمس منوها وارد بخش های مختلف فروشگاه مجازی شده و کالای مورد نطر را با رنگ و اندازه و مقدار و حجم مورد نیازتان سفارش دهید و محصولات متعدد را ببینید.دقیقاَ مانند آنکه یک مانیتور تاچ اسکرین روبروی شماست.

خیلی از مشتریان دوست ندارند به داخل فروشگاه وارد شوند و تمایل دارند محصولات را از پشت ویترین ببینند، این شیشه هوشمند لمسی این امکان را به مشتری می دهند که قبل وارد شدن به فروشگاه با کلیه محصولات آن فروشگاه آشنا شوند و پس از بررسی مشخصات داخل مغازه وارد شوند.

انواع ویترین هوشمند :

۱- ویترینی که به صورت عکس یا فیلم به معرفی محصولات و خدمات فروشگاه میپردازد به این صورت که کل یا بخشی از شیشه مغازه شما تبدیل به مانیتوری خواهد شد که محصولات شما را به صورت فیلم یا عکس در طی شبانه روز نمایش می دهد درحالی که با تبلیغات قدیمی تنها امکان تبلیغ یک یا چند محصول فراهم بود.

۲- ویترینی که اینتراکتیو بوده و با مشتری تعامل میکند به این صورت که مشتری می تواند با لمس کردن صفحه ویترین کلیه اطلاعات موجود را بررسی کرده و حتی میتواند تغییراتی در تصاویر ویترین ایجاد نماید و سوالات خود را از ویترین بپرسد.

مزایای استفاده از این تکنولوژی :
  • جلب توجه مشتری و افزایش کسب و کار
  • جذابیت ویترین به دلیل نوین بودن تکنولوژی و ایجاد کنجکاوی در بیننده
  • معرفی کامل محصول با جزئیات بدون نیاز به حضور مشتری و با شیوه ای بسیار جذاب
  • امکان انتقال و بروز رسانی اطلاعات و پیامهای تبلیغاتی
  • صرفه جویی در زمان مشتری و صاحب فروشگاه
ok
تماس با ما

در صورت نیاز لطفن پیامتان را ارسال نمایید . کارشناسان ما در نزدیکترن زمان با شما تماس خواهند گرفت .

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt