• میزهای لمسی ضد آب و ضد خش

میزها و کیوسک های رستورانی ، کافی شاپ ها  و فروشگاه ها :

همواره تکنولوژی به کیفیت ارایه خدمات کمک شایانی کرده است. دیگر کیفیت بالای و یا قیمت مناسب جوابگوی مشتریان تنوع طلب که دنبال کشف و تجربه تازه ای هستند نخواهد بود. دیگر برای اعلام سفارش خوراکی ها ، منتظر گارسون نخواهید ماند. منوی دیجیتال زیر دستان شماست. می توانید ابتدا ببینید، سپس با لمس انگشتانتان منو را ورق بزنید و روی صفحه کلیک کنید تا سفارش شما ثبت شود.

دیگر لازم نیست منتظر بمانید تا شخصی سفارش شما را یادداشت و یا وارد دستگاه کند. تجسم کنید هنگامی که پشت میز می نشینید، روی میز دریاچه ای وجود دارد که وقتی بشقاب، لیوان و حتی دستتان را بر روی آن می گذارید واکنش نشان می دهد و یا اشیائی که بر روی میز قرار می دهید توسط خطوط نورانی به هم متصل می شوند و با جابجایی آنها تصاویر زیبایی بوجود می آید و یا دور لیوان های شما آرم و تبلیغ رستوران می چرخد و مشتری می تواند در ابتدا منو را روی میز ظاهر و بزرگ نماید.

از غذا های مختلف و میزان کالری و چربی آن مطلع شوید و با دیدن دیگر مشخصات مانند شکل ظاهری و قیمت غذا، آن را بدون نیاز به پیش خدمت سفارش دهید. بعد از سفارش شما می توانید از روند آماده شدن غذا مطلع گردید و می توانید با استفاده از بازی های مختلف لمسی تا حاضر شدن غذا سرگرم بمانید. علاوه بر آن صفحه نمایش میز به تعداد نفرات سفارش دهنده میز تقسیم و هر یک غذای خود را سفارش داده و در نهایت توسط پرداخت آنلاین و یا دستگاه کارت خوان بانکی متصل به میز نیز میتواند صورت حساب را پردداخت نمایید.

تصور نمایید با استفاده از این تکنولوژی دیگر نیاز به صندوقدار ، حسابدار ، کارمند سفارشگیر نداشته و خللی در محاسبات دقیق فروش شما وجود نخواهد آمد.

میز لمسی (Touch Table) یا میز هوشمند گزینه مناسبی برای کاربردهایی از جمله رستورانها و کافی شاپها داشته باشند.

همچنین  کیوسک لمسی سفارش غذا، استند های سفارش، میز تاچ، تبلت های سفارش غذا و نرم افزار های مربوط به آنها ، همگی ابزاری می باشند تا به سادگی بتوان رستوان رباتیک و رستوران هوشمند راه اندازی نمود.

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

میزهایی با کاربرد پزشکی و مهندسی  :

یکی از کابرد های این سیستم استفاده برای پزشکان و مهندسین در رشته های مختلف میباشد . پزشکان بخصوص متخصصان زیبایی میتوانند نمونه کارهای خود را بصورت آلبوم دیجیتال سه بعدی برای بیماران و مراجعین خود بنمایش بگذارند .

مهندسین میتوانند از آن برای نمایش سه بعدی ماکت ها و نقشه ها و یا آلبوم کارها و همچنین بعنوان میز کار خود با توجه به ضد خش و ضد آب بودن آن استفاده نمایند . در اینصورت دیگر نیازی به سیستم رایانه بر روی میز نبوده و این سیستم در دو نقش میز کار و همچنین سیستم رایانه با صفحه بزرگ لمسی عمل مینماید .

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

میزهای مدیریتی و کنفرانسی  :

مدیران محترم اعم از مدیران دولتی و یا بخش خصوصی که تمایل دارند از تکنولوژی جهت پیشبرد فعالیت های خود بهرمنده شده و به کار خود دقت و جذابیت و سرعت عمل بیشتری ببخشند و همچنین از شلوغی میز کار خود خسته شدند میتوانند از اینگونه میزها استفاده نموده و در صورت تمایل از قابلیت زاویه دار شدن میزها نیز لذت ببرند .

علاوه بر آن میتوان میزهای کنفرانس را بصورت دیجیتال و هوشمند بگونه ایی طراحی نمود که هر فرد در پشت میز کنفرانس خود صفحه ایی مخصوص بخود داشته و علاوه بر آن بتواند بصورت شبکه از آن استفاده کند .

اینگونه میزها نیز بصورت کاملا ضد حش و ضد آب و با زیبایی بسیار طراحی شده است.

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ یک بار بر روی آن کلیک کنید !

میزهایی با کاربرد آموزشی و تفریحی  :

این میزها میتوانند انواع تفریحات دیجیتال و آموزشی را بصورت کاملا بهینه و جذاب در اختیار شما قرار دهند . حتی قدرت این را نیز دارند که از انواع بازی های واقعیت افزوده نیز در آنها بهره مند شوید .

برای مشاهده ویدئو در اندازه تمام صفحه دو بار بر روی آن کلیک کنید !

در نهایت باید گفت که این تکنولوژی کاربردهای فراوانی علاوه بر موارد یاد شده در بالا دارد . که میتوان به برخی از آنها در زیر اشاره کرد :

  • آلبوم محصولات و سفارش گیری در قنادی ها – مزون های لباس – کفاشی ها و ….
  • نمایش ماکتهای مهندسین و سه بعدی کاران با قابلیت حرکت در آنها
  • مدارس و آموزشگاه ها بعنوان وایت برد و میز آموزشی
  • میز اتاق انتظار پزشکان ، مهندسین ، وکلا و سایر مشاغل اداری
  • میز های طراحی و نقاشی
  • استفاده بعنوان استند ها و تبلت های فروشگاهی با امکان خرید آنلاین محصولات
  • استفاده بعنوان کتابهای دیجیتال و آلبوم های عکس
  • استفاده بعنوان کتابچه راهنما در ادارات ، نمایشگاه ها ، موزه ها
  • و صدها کاربرد بینظیر دیگر

برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگ یک بار بر روی آن کلیک کنید !

تماس با ما

در صورت نیاز لطفن پیامتان را ارسال نمایید . کارشناسان ما در نزدیکترن زمان با شما تماس خواهند گرفت .

قابل خواندن نیست؟ تغییر متن. captcha txt